Sunday, September 1, 2013

CANNES #1: SHOOTING SUR LA CROISETTE


BEING BACK IN PARIS has been a traumatic experience yesterday evening, when I arrived with my super-short shorts and there were 15 degrees. Nevertheless, I’m happy to have finally some time for my blog (and a Wi-Fi worthy of this name).
After having spent some days in Italy with friends and family, I left for Cannes with Edo. It is the third time I spend my holydays on the French Riviera and every time I leave there a piece of heart.
Here are some pictures of one of the very first days in the city; I finally managed to wear my Abercrombie dress and a pair of Lanvin espadrilles that I bought some months ago. Yay!
Other posts coming soon so stay tuned!

RETOURNER A PARIS a été une expérience un peu traumatique hier soir, quand je suis descendue de la voiture avec mes shorts super courts et il y avait 15 degrés. Toutefois, je suis contente d’avoir finalement un peu de temps pour mon blog (et un réseau Wi-Fi digne de ce nom).
Apres avoir passé quelques jours en Italie avec mes parents et amis, je suis partie pour Cannes avec Edo. C’est la troisième fois que je passe mes vacances sur la Côte d’Azur et chaque fois j’y laisse une partie de mon cœur.
Voilà des photos qu’on a pris un des mes premier jours en ville, j’ai finalement réussi à mettre la robe Abercrombie et les espadrilles Lanvin que j’ai acheté il y a déjà quelque mois. Yay!
A très bientôt pour d’autres posts !

TORNARE A PARIGI è stata un’esperienza un po’ traumatica ieri, quando sono scesa dall’auto con i miei shorts molto short e ho trovato una temperatura quasi autunnale! Nonostante tutto, sono contenta di avere finalmente un po’ di tempo per il mio blog (ed una rete Wi-Fi degna di questo nome).
Dopo aver passato qualche giorno in Italia con amici e famiglia, sono partita per Cannes con Eddy. È la terza volta che passo le vacanze in Costa Azzurra negli ultimi due anni, ma ci lascio sempre un pezzo di cuoricino.
Ecco le foto di uno dei primi giorni in città; finalmente sono riuscita a mettere il vestitino Abercrombie e le espadrilles Lanvin acquistate mesi fa. Yay!
Presto caricherò le altre foto!




LOOK OF THE DAY:

Abercrombie dress
Lanvin shoes
Chanel bag
Rolex watch
Sal Y Lemon, Accessorize and Les Cleias bracelets
Vintage belt and sunglasses


9 comments:

  1. great summer look!! love your skirt
    http://chillychickblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Merci pour ton comm :)

    j'adore Cannes c'est une ville magnifique et la côte d'azur ...
    les photos sont superbes et j'aime beaucoup ta robe Abercrombie elle est vraiment superbe avec ses rayuyres toutes fines et le dessus en crochet whaouuu :)

    bisous bisous
    http://www.lemondedespetites.com/

    ReplyDelete
  3. Sei.....stra.....bella!

    M.L.

    ReplyDelete
  4. vive la french riviera, la France <3

    Xxx Cécile
    http://sapetoibien.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your visit and your comment, I can't wait to read it! Bisou bisou <3